Tribute to Coldplay? BS

Spotifyar på Coldplay och har gjort det i, oj 3 timmar!
Hur som helst.
För en stund sen kom God put a smile upon my face, fast framförd av några andra än Coldplay.
Jag fick kväljningar av den otroligt dåliga sångrösten och versionen av låten.
Skyndade mig att kolla vilka det var som framförde denna ohyggliga piece.
Blue Hope hette de.
och låten kom från en skiva med namnet: A Tribute to Coldplay.
PSSST. Det där var ingen hyllning utan bara en ren förolämpning av Coldplay och dess underbara låtar.

gross


Ikväll ska mamma och jag mysa, kolla på tv och vräka i oss chips och dip! ÄNTLIGEN!
jag har varit sugen på det sen julafton!

Kommentarer
Postat av: Elin

meh!! var ni tvungna att äta det så fort jag åkte hemifrån? visste ju att jag också var sugen....:'(

2009-12-29 @ 22:06:44
Postat av: Sanna

Sjukt att det finns människor som kan med att slakta så underbara låtar och sen kalla det en tribute!! Potatiskakan ska vi göra imorgon, men jag kan återkomma med resultatet ;) Gött att chipsen är så goda, då har jag alltså gjort ett bra köp :)

2009-12-29 @ 23:39:58
Postat av: Elin

haha rätt åt er ;P

2009-12-30 @ 01:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0