Ultimat

Det Ultimata Reklamen:
Dior Sport pour Homme!
Jude Law går runt med sin otroligt vackra och medsugande blick, samtidigt som The Killers spelas. Mumma!



Gårdagen var guld!
Ett axplock av händelser:

  • Eldsvåda i Sofies hår - helt sanslöst roligt! Luktade bränt på Frimis i flera timmar efter det.
  • Jacob, Ricard och andra goa Otterbäckare överraskade oss med sin närvaro. Jättekul att träffa dem igen!
  • Krig på BK, vilket slutade i att jag fick en lök-ring (ej friterad) med nån slaffsig sås på, på kinden. Tyson fick en dricka över sig och Milla fick snö i ansiktet.
  • Först relativt fartfylld efterfest - i typ 5 minuter. Sedan Åkte Djävuel bär Prada på och alla somnade så gött!

Idag har det varit minijulafton hos farmor och farfar med Ola, Alma och Albin!
Jättemysigt var det! och farfars underbara omelett med kräftstjärtar var på plats, jag åt typ halva formen själv.

När jag åkte hem körde jag förbi två nedkörna bilen som låg i diket. Läskigt halt var det! Jag körde 90 hela vägen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du kör försiktigt! Kram

2009-12-20 @ 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0