Vem har lagt vantarna på min bil!?

Becka och jag kommer ut till parkeringen och min bil efter att ha varit inne och småshoppat på ICA maxi.
Vi sätter oss tillrätta i bilen. Upptäcker att ett par skinnhandskar ligger i överkanten av vindrutan.
Vi skriker!!
Jag: - Vem har lagt vantarna på min bil!?!?
Hysteri utbryter


Inne på maxi var det action kan jag lova. Jag bar omkring på ett hårspray som jag tappade på min fotknöl. Smärta! Jag la även krokben (slöfot) för en liten pojke, varpå jag till Becka när hon frågade vad jag höll på med utbrast: Jag fäller ungar!

Jag köpte också flygande tefat (ni vet de där pappersliknande godisarna med surt pulver inuti)
De påminde och tog mig under min bilfärd, tillbaka till alla mellanstadiediscon i Röfors gymnastiksal.
Vid Vretstorp togs jag tillbaka till verkligheten igen för då var hela påsen slut.
Det vat gött så länge det varade, sa bakterien.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha, du har så sköna uttryck lille vän! klockrent att fälla ungen, skulle nog fan gjort desamma! ;) USCH sånna där tefat är ju såå sjukt smaklösa?? =)

2009-12-29 @ 15:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0