WIIWIWI

Måste skynda mig!
Måste somna innan 00:00 idag! det var mitt enda mål för denna dag...
det är bara 3 min kvar!

Dagens besvikelser:
*min torra hjärna under tentan
*att jag glömde äta min första choklad i julkalendern som min mor gett till mig
*att jag inte lyckas med någonting. Inte ens att göra sit-ups innan läggdags och inte att somna innan klockan 00.



På torsdag åker vi som ni borde veta vid det här laget till Göteborg!
Ska bli helt underbart! Träffa Millis och få en liten semester ifrån allt som har med uniersitetet att göra.
Jag fick nästan ett neröst sammanbrott idag när jag tänkte på min framtid. Jag kan verkligen inte plugga. Det passar inte mig i denna fas i livet. men vad annars ska man göra undrar jag då? aja.
00:00 - I failed!

Kan lika gärna fortsätta då!
Har ett minst sagt fullspäckat schema!
New Moon i en sjukt stor biosalong, mys och spatsering på Lisebergs julmarknad, spatsering på stan, besökning av ett mysigt café som Milla hittat, biljardspelande - såklart!!    m.m m.m etc etc osv osv GULD

Kommentarer
Postat av: Kolis

Tackar för dagens vackraste leende(ICA vid 16-tiden)

2009-12-02 @ 16:37:32
Postat av: mamma

Även jag vill tacka för ditt vackra leende! Det känns både roligt och konstigt att se sin "lilla flicka" sitta som kassörska i kassan på ICA! Stolt känner jag mig också måste jag erkänna. Kram på dig och ha det så kul i Götet!

2009-12-02 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0