BAL BAL BAL

Denna vecka har gått i balens tecken.
Igår intervjuades vi av NA angående balen och tvingades posera framför ett rött, dramatiskt draperi i västra skolans matsal.

Idag var det dags för det fasansfulla matteprovet. och efter två timmar av hysteri kom Milla och Sanna och hämtade Bex och mig för. Då bar det iväg till Örebro (och det höll på att bli en ännu längre tripp då vi körde fel (pinsamt))
På schemat var hur som helst, balklänningsletande - för Millas och Sannas del (och även Bex hittade en riktigt pärla)
Milla hittade efter mycket om och men en jättefin som hon genast bokade. Sanna hittade massvis och skall återvända till staden nästa vecka för det slutgiltiga beslutet, vilket även Bex kanske ska.

Det ska bli så kul att alla vi brudar får gå på bal tillsammans!  a dream come true lixxom ;)
Nu ska jag skriva LR-blogg och leta efter vårat reportage på NA.

Spana även in STUDENTBALENS ALLDELES EGNA BLOGG!!
Underbar och full av inspiration och längtan. extra underbar är affischen som man får en förhandstitt på där!

auf wiedersehen

Och Grattis till Lisa, världens fräschaste 50åring!

Kommentarer
Postat av: ahfantjapåretöfflers!

Ja, fattar du vilken beslutsångest jag har? ni och mormor tycker den rosa.. jag och Liza den gula.. nu återstår mamma! Blir spännande.. men lutar nog åt den rosa :)

2009-02-26 @ 20:53:30
Postat av: yo yo yo!

Ja, fatta vilken beslutsångest jag har!! Ni och mormor tycker den rosa.. jag och Liza den gula lite mer... Nu återstår bara att se vad mor tycker! haha.. PUUUUUUUUUUSS

2009-02-26 @ 20:55:25
Postat av: IGEEEN

Oj, nu blev det två... Eller tre med den här iofs.. shit happens! jag bjuder på't!

2009-02-26 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0