Ett slag av glömska

Tryckte för ca 15 minuter på "skapa nytt inlägg" och hade då något väldigt intressant att skriva om (har jag för mig)
Men nu har det helt blåst bort. Så nu har jag tyvärr inget smaskigt att dela med mig av längre. jag är ledsen, me ndet är så det fick bli.
Ni får istället "njuta" av min nya bild här på bloggen.
SPANA IN MITT ELEKTISKA HÅR!! Har du något tips på hur det försvinner? Jag går omkring som en blandning mellan en man som fastnat i det falliska stadiet och ett vattenskadat eluttag 24/7 nu för tiden. Stöter på allt som kommer i min väg!!

Imorgon minsann så blir det livat förresten.
Bo Kaspers Orkester på Conventum med min kära syster, efter det ska vi kika in på kåren (premiär för mig) (((GUD så pinsamt, skrev precis prämier, men suddade snabbt igen)))
Det blir nog mycket trevligt iallafall! Konserter med Elin har tendens att alltid sluta jättebra, så jag är exhalterad.

Nu funderar jag på att börja med loggboksskrivandet så man för en gång skull slipper skicka iväg det 5 minuter innan dagsskifte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0