hår-och-musikmåndag

Idag har jag införskaffat mig lite musik, i en lite annorluna genre än jag vanligtvis lyssnar på... Enligt Martin är det såklart exakt likadan musik som jag alltid lyssnar på- deppig emomusik. Men jag tar inte åt mig, för jag anser inte att varken The Killers eller Coldplay är så värst suicidiala av sig...
Idag har jag däremot inte ens tittat åt Killers håll, utan skaffat fram lite nytt och fräscht.
Glasvegas! Det känns mycket lovande må jag säga.
Polarkreis 18 var något helt nytt som jag upptäckte idag i förbifarten på VH1. "Allein allein" var lite småtrallig och skön.

Förövrigt var jag precis och hämtade pappa på stationen efter att han varit i huvudstaden idag. MEd sig hade han som vanligt någon från Lush. Denna gång ett asannerligen väldoftande balsam.
Mor och far sa att jag fick testa det nu när jag ändå ska klippa mig.
För HÖR OCH HÄPNA! Jag ska klippa mig!! och mycket dessutom.
Det finns inget annat  jag tänker på för tillfället. I en vecka nu är det det mest betänkta ämnet.
Jag kommer nog på onsdag få ångest och komma ifrån hårfrisörskan med 1cm kortare hår. Förmodligen.
Men jag får se hur mycket mina nerver pallar.
Spännande skall det iallafall bli.
Det slog mig precis att jag måste ta före- och efterbilder. Det får mamma göra nu! Bra!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

balsamet är till mig!!! hands off :P

2009-02-03 @ 15:50:12
Postat av: Josephine

Hur gick det med balen sen då? Har ni bestämt nåt? :)

2009-02-03 @ 20:33:33
Postat av: HÄNNA

ring mig lena!!! så fort du ser det här (men inte om det är efter marknadsföringsprovet!) : )

ps. jag är avundsjuk på din blogg för den är fin. ds.

2009-02-05 @ 13:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0