HELG

Denna helg började mycket trevligt med utgång för att fira Milla, the 19-year old. Jag, Milla och Lisen hängde lite hos Milla. Åt pizza, fixade oss i timtal och avslutade med ölspelet. Väl på tåget och i Örebro catchade vi upp med Iris och Kristin. Sedan begav vi oss till Klaras och roade oss.
Träffade Tyson och compani där. Och även Annica! :)


Lördagen blev allt annat än fartfylld.
Jag låg i soffan från 11 till 17 utan att röra mig.
Kollade på Canadas next topmodel, tre avsnitt i rad, guld!
Hur som helst så skulle Martin komma, men det var ett jävla krångel på honom men tillslut kom han hit och vi kollade på melodifestivalen och åt mat (jag, mor och far åt innan martin)
Nu är klockan 8:47 och jag är konstligt nog uppe och pigg. Martin är redan hemfaren för att han hade Lars jobb-bil som skulle säljas idag...Hur som helst så ska jag snart åka iväg till Mart igen, så får vi se vad vi hittar på för något spännande.

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0