jag oroar mig för mycket

Nu är Martin hemkommen från sin Trysilresa, vilken jag tyckte varade en EVGHET!
Det var dock bara fyra dagar, men gudars vad mina tankar har varit absurda på dessa fyra dagar. Jag tror det var all lack-of-love på alla hjärtans dag som ställde till det.
Jag och mitt svarta inre driver mig själv till vansinne.
Nu är min prins iallafall hemma igen och allt är frid och fröjd! Han är för tillfället och jobbar och jag har också jobbat på sätt och vis.Har suttit och lyssnat några varv på Sawdust-skivan medan jag skrivit på LR-blogg. SPANA IN!

I morgon ska jag till tandläkaren för första gången på åratal... spännande.
Och på onsdag blir det tjejdag - med syrran, mamma och farmor! jättemysigt! Då ska vi luncha, kolla balklänning till mig och diskutera livsfrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0