Är inte längre 20:00 bästa sändningstid?

Inte om man ska tro det man läser om dagens TV-program kl 20...
"Höjdaren" är Årets TV-tittare. Det säger ju en hel del.
Om det inte faller en i smaken (vilket det inte gör) finns det någon "rolig" revy, Rabalder i Ramlösa (får rysningar och kväljningar vid blotta tanken) och Tennisprinsarna. Blondinbellas tv-dagbok visas även på tv400, men dit hittar jag inte på våran nya digitalbox, och hur som helst klarar jag mig nog utan det med.
Kvällens film på 4an är Drömkåken. Visst, det är lite smårolig. Men mestadels panikångestframkallande.
Det känns som om det blir en TV-fri kväll ikväll...

Skolan börjar på torsdag igen. Det känns inte det mista lockande.

Kommentarer
Postat av: Sanna dåvaaa

Drömkåken är ju guuuld! :D Och efter timmarna här i skolan idag verkar jag vara den ända som diggar blondinbella! haha...

2009-01-08 @ 13:38:31
Postat av: Emelie

Den kvällen minns jag, jag drabbades av panik och dorg på en dammig vhs! Föräldrar Fällan.

2009-01-12 @ 18:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0