Förgiftad

Jag är förgiftad av hepatit B!!!!
eller var det kanske av vaccinet mot hepatit? whatevaH...
Svullen är jag iallafall. Min vänstra biceps fördubblade plötsligt sin stolek under två dagar.
Niice, tänkte jag. men när jag började känna en liten itchy spot där sprutan gått in, förstod jag att så var icke fallet.
Blev även meddelad om att Sanna (min vaccinationskomipis) haft febran sedan sprutan togs.
Milla dessutom (min andra vaccinationskompis) är sjuk (hon var i och för sig det innan vaccinationstillfället också, men iallafall!)
Jag börjar undra vad det var för gift den luriga sköterskan sprutade i oss egentligen.



Trevlig helg du glade och friske

Ikväll ska vi äta upp den flygande Jacob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0