första långpromenaden sedan sommarlovets början...

jajamen. bättre sent än aldrig. men det är helt sjukt vad lat jag har varit/är denna sommar. Jag bara fläskar i mig onyttigheter och drickbart och mår illa vid tanken på träning.
Men idag drog iallafall elin med mig ut på en långpromenad. fischa om jag skulle rita en karta. det måste jag nästan göra... som på den gamla goda tiden! runt hela röfors gick vi, och när jag, trött som fan i benen, skymtade vårt hus drog elin med mig in mot mäster wångbergsväg och tvingade mig att gå en extra vända. Vi hörde även prassel, och såg två råddjur skuttandes i skogen bredvid oss.

Vi pratade slogans, såsom "Grums - Lite mer" (min personliga favorit) och "Hallsbergs - Sveriges demografiska mittpunkt" (sjukt tråkig) "Örebro - en konst:ig stad" (eller något liknande sedan de sysslat med utomhuskonst) "Laxå - Tivedskommunen" (ganska o-uppfinningsrikt)
Elin kom då på en till Röfors (som självklar måste ha en alldeles egen) "Röfors - Åt skogen".
skoj!

Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig så jag orkar med Milla och jobbet i morgon... ;)

beundra här vår långa rutt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0