Hemska, förvirrande morgon

idag har det varit svårt att kontakta mig på mina mobiler. Jag har varit helt ovetande om varför, och bara blivit sjukt irriterad. Becka blev förvirrad när hon inte kom fram, vilket nummer hon än ringde. Jag var halvt som halvt förstörd här på morgonkröken när jag fått ett "vem är det?"-sms. Men så gick det tillslut upp ett ljus för mig om att jag den 25 juli hade begärt flytt av mitt gamla mobilnummer. Så värre än så var det inte.
Så nu når ni mig åter igen på 0709998065.

Nu har jag mycket att stå i tills i kväll. Först och främst måste jag städa mitt rum. Pest och pina! Jag mår illa bara jag tänker på det. Jag måste även duscha, fräscha till mig, äta någon slags mat och plocka ur diskmaskinen. Det är kämpigt att vara ensam hemma. Jag tror dock att jag skiter i dammsugningen. Det är ju det äckligaste och jobbigaste görat i världshistorien.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: sis

ujujuj stackars syrran... synd på dammsugningen dock.. den behövs ju verkligen! jag tappade en fiskpinne på golvet igårkväll och paneringen ramlade av och smulade sig över hela köket :P vore ju snällt mot m+p om du dammsög innan de kom hem.. puss

2009-07-25 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0