östra laschön

whhahahhhaaa.. ge mig mat!
MIlla, kom hit så vi kan äta!

Badade i Östra laxsjön (eller laschön som man säger här) för första gången idag.
Ett ganska snabbt och tråkigt dopp medan millie väntade på bryggan, men skönt var det iallafall.
mor och far hade mätt upp till 23 de senaste dagarna. fiint!

Peace and love var förövrigt mycket trevligt! torsdagsnatten ar  bäst - fullt ös hela natten och morgonen utan minsta tecken på trötthet. Det är så det ska va!
Jag är inte den som brukar klaga på vädret men det var faktiskt nästintill synd att det var så helvetiskt varmt på dagarna. Man orkade ju inte göra någonting annat än att ligga och sprattla som en död fisk i den lilla barnpoolen. och så värvade man det med massa drickbart.

När jag kom hem därifrån var jag dock helt utmattad. Hade 38 graders feber och kunde inte prata eller andas, så jag fick sjukanmäla mig från ica.
Nu kraxar jag lite fortfarande, men det är betydligt mycket bättre så jag klagar inte!

just nu är det segt... fischa om jag ska gå ner o rota lite i skafferiet. det blir nog så!

hälsa familjen hare

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så bra att du hade det skoj! :D Och tack för de du komenterade på min blogg :)

2009-07-01 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0