Svetlana vill att jag backar för henne

HAHA! Sjukt kul! Jag såg nu att jag för några dagar sedan fått en förfrågan om att visa Svetlanas dryga killkompisar in Germany, att tjejer visst kan köra bil - och backa! Håll utkik, för snart kommer det nog en video till lilla Sveti ;)



"Hello! ;-)
I'm a girl from Russia (now living in Germany) and want to tell you, that i like your car video very much! ;-)
But now, I have a wish. Because the boys here in my city all the times laugh about girls and say: They CANNOT drive cars. And especially: Woman cannot drive IN REVERSE! In youtube, there a so many videos, where woman or girls cannot drive in reverse ...
I think, you are a VERY good driver. Could'nt you make a clip, where you drive backwards in a car (maybe a little bit faster backwards)? With music not so loud? ;-)
Oh, I'd love to show the boys here that video of a woman that can drive in reverse - it would be such a great gift if you could do that!!
Normally I would show the boys here by myself, that woman CAN drive fast backwards - but I cannot get my permission until the end of next year ...
So, please - can you help me, to shut the boys mouth ...??!! ;-)
That would be soooo great!
...an answer of you would be very nice :-)

Kisses,
Sveti"

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA klockrent!! Men du... Jag är så sjuuukt nyfiken på du vet vad! Så, det här måste berättas omedelbums för mig så jag hålls uppdaterad! ;)

2009-07-26 @ 16:19:07
Postat av: Sanna

Nu har pengarna för dig och milla gått in... Är bara bex som fattas så kan vi boka sen! :D Ååh, vad jag längtar tills vi är på väg mot sthlm! :D

2009-07-28 @ 10:24:48
Postat av: Anonym

hahahahahahahahhahahah underbart!



och ang. fiskpaneringen: jag råkar vara i den utsökta situationen där jag inte bor någonstanns. aldrig hemma på studentgatan så där behöver jag inte städa, i röfors bor jag inte alls (så där behöver jag INTE städa) och på ställe nr 3 du vet städar jag kanske ibland bara för att vara snäll :P livet leker när man bor i limbo!!

2009-07-28 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0