vitt och lights

(haha!)

Denna kväll har varit sjukt trevlig! Mina små älsklingar Milla och Beckis var här på en hederlig tjejkväll. Synd Sannie att du jobbade :(
Milla hade förberett oss läänge med danska paradise hotel och blev sedan glatt överraskade när Beckis kom och plingade på vid halv 6 med en flaska vitt i näven! Vi började tillreda tacos med några extra spännande tillbehör såsom champinjoner och ananas (fast ananasen glömde jag bort att öppna)
Det var hur som helst oerhört gott såklart!
Sedan kollade vi en snabbis på talibanteleport.
Elin hade en stund innan kommit hem från jobbet och vi slog oss, tillsammans med henne, ned i soffan för att avnjuta en film. Juno blev det. och Gud sikken bra film! Rolig och helt sanslöst känslosam på samma gång. Micket bra!
Efter filmen och bloopersarna traskade vi iväg till lekplatsen och åkte linbana. Micket skoj det med! 
Fast linan var uttöjd så det var inte alls samma fart och spänst i åken... Jag såg förresten ut som en kärring och nakenråtta ikväll, enligt becka. Tack du! ;)

jag hoppas jag har anledning att längta till i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0