En evighet av ledighet

Det är ju faktiskt sant!
Om man inte vill arbeta eller anstränga sig, så kan man nu vara ledig i resten av sitt liv.
Om man väljer att vara ledig, blir det dock en skral evighet utan så värst mycket pengar, men blotta tanken på att man Kan om man Vill, är sjuk.

För min del blir det ledighet fram till den 29 juni, då kallar ICA, guld..!
Tills dess har jag väldigt lite planerat. Midsommarparty med massa söta människor på fredag - det ser jag fram emot, men annars - ganska oklart!

Igår hängde jag med Annica och Joel, åt glass och hyrde film (Mirrors - usch!)
Men det var mycket trevligt!
Idag ska jag åka till Örebro en sväng med Elin. Hämta min fader på jobbet och dra iväg till Mekonomen eller något liknande och shoppa loss på kiwigult billack.
Sen blir det polera av och så får jag förhoppningsvis en fräsch och fräck bil igen!

Det är även obligatoriskt personalmöte för alla extraarbetare på Ica ikväll.
Jag märker nu att jag visst har lite inplanerat iallafall.
Fast just för stunden är jag sjukt rastlös och uttråkad, men det får det bli ändring på! Skärp dig Lena!

Idag firar jag och martin får 2½årsdag också. Grattis till oss!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis! Fan vad tiden går fort! :D

2009-06-15 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0