Bilstereo-följetongen lider mot sitt slut

finally!
Fick min avi idag som jag trodde, och jag har tänkt att göra som damen som luktar krabba i Smala Sussie. Jag ska ställa klockan en kvart tidigare så jag hinner hämta stereon (inte föna håret) innan jag åker på dans i kväll.
GULD!
såg även på avin att min kära stereo färdats enda från Paris och tillbaka, men det betyder inte att denna 3 månaders långa väntetid är acceptabel!

Idag tog Bex och jag ledigt från musiken och åkte till Örebro istället. Först strosade vi runt på Marieberg och tittade på ditten och datten, drömde lite inför studenten och åt frukost på McDonals för rikskuponger. Sen fortsatte vi till IKEA och jag åt barnpasta med köttfärs(?)sås. 5 små korn med köttfärs var det. Resten av innehållet var grönsaker såsom zucchini, paprika, lök. Alltså mina hat-grönsaker!!!  Jag beklagade mig inför Bex, eftersom köttfärssåsen på bilden inte innehöll något spår av dessa grönsaker, men petade sedan bort all sås och åt pastan så gott jag kunde.
köpte även med 2 vitlöksbrödsbitar som vi kalasade på. Tog även 1½ glas cola (var ju så illa tvungen bara för att det var fri påfyllning... och det måste man ju som Henningsonare utnyttja varesig man är törstig eller ej)

Sedan tog jag varannan minut emot ett sms från Milla och det hela slutade med att vi åkte in till stan och mötte upp henne och Sanna där!
Då skulle det letas balklänningsmönster till Bex. Efter en del promenerande hittade vi ett jättefint! och även ett perfekt tyg!

Sanna och Milla var utsvultna och vi gick till McDonalds för att fixa dem någonting att äta. Jag kom då på att jag ville till Conventum och hälsa på Martin på UF-mässan. Så jag gick iväg ditåt men kom bara över vägen innan jag hörde Mirandas fagra stämma ropa på mig. Då var mässan redan slut så det sket sig för mig. Då fick jag iallafall napp av Mirre också så då åkte hon med oss alla hem sen. Mycket trevlig dag må jag säga, trots att den började illa med en timmes försovning...


Kommentarer
Postat av: Elin

tog du bara ett halvt glas påfyllning?? :O det kan ju knappast vara lönsamt... och för att svara på din fråga (i min blogg) japp, jag var med robert, challe och fågel på stallyktan och bio i fredags. mycket trevligt :)

2009-03-11 @ 00:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0