fixarfrasse

Nu ska jag ut och mixtra med min stereo.
Återkommer omm huruvida den fungerar eller inte!

UPPDATERAT
Jag gick sakta men säkert nedför gången till min bil och plötsligt spelades ett underligt scenario upp inuti mitt huvud. Jag fick för mig att min bil skulle vara förvunnen från sin plats, så att jag inte skulle ha någonting att koppla in min stereo i. Så var det lyckligtvis inte, utan gröna faran stod där jag stallt den. Jag satte mig till rätta i sätet och kopplade in stereon. Jag tryckte försiktigt på av/på-knappen och displayen började lysa!
Prisa Gud, tänkte jag och stoppade i usb-minnet med musik jag har haft liggandes i bilen sedan i september. Go West med Pet Shop Boys började spela och jag kände ett lyckorus komma farandes genom kroppen.
Jag öppnade fodralet till Bomfunk MC's-singel jag tagit med ut och satte in den. and guess what?!?!
Den går inte i!!! stereon grymtar och kämpar men behåller en bit av cd-skivan utanför själva springan.....
Jag blir t o k i g!! Jag ska ut igen nu och prova med Orup, Robbie Williams och Kent för att kolla så den bara inte gillade typen av musik förut... och om den inte fungerar då ska jag spotta på den och slänga den på backen, sparka och hoppa sönder den och sen slänga den i ån...

ÅTERIGEN UPPDATERAT
Idag på psykologin pratade vi om attt dra förhastade slutsatser... kanske borde jag varit mer uppmärksam på lektionerna... och i vardagen också... Nu när jag gick tillbaka ut upptäckte jag två gula pappersbitar som satt runt två skruvar och som det stod "remove screw" på. Jag skruvade bort dem och genast åt den upp hela min cd-skiva!

Nu väntar jag bara på mitt CD-fodral från Sofia så kan mitt musikaliska liv fortsätta igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, vilket krångel! Men bra att det tuill slut fungerade :D då får du headbanga imorgon bitti påväg till tåget ;) vi kan rocka tillsammans!

2009-03-11 @ 21:45:28
URL: http://sannajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0