I can smell the garlic

Gissa vad jag gjort?
-Fixat middag till hela familjen! (yes, elin kommer hem idag) PLUS Ola (farbror)
i och för sig påbörjade mamma tillagningen, men jag slutförde den och det är det som är det viktigaste!
Jag kom ner till köket och fann kokad pasta på spisen och alla tillbehör manbehöver till en sallad liggandes på skärbrädan. Gissa vad jag gjorde?
-Jo, jag satte igång att kapa grönsaker! + paprika (yyysch, för äckligt för att få kallas grönsak) och kokade ägg!
Jag lade sedan allting i en stor, fin, vid, blå skål och mojsade runt allting.
Nu har jag min favoritmat (?) i mikron - ICAS VITLÖKSBRÖD!
Så jag känner lök-osen både från mig själv och köket.. höhö skämt åsido, jag är renlig av mig...

Nu plingade det på dörren, vilket betyder att mamma, pappa och elin kom
så nu blir det äta av!


Kommentarer
Postat av: Sanna

2009-03-27 @ 12:03:28
Postat av: Elin

bra jobbat sis! blir det ingen blogg om resultatet? typ baguetternas öde? :P

2009-03-27 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0