Is this real life?

Nu ska jag ta mig i kragen och gå ner till soffan, lägga mig under vår underbart gosiga filt och sova..eeh eller jag menar plugga. Plugg ska jag göra! Jag måste plugga! Jag är dock rädd att det hela kommer att sluta med att jag kollar på family guy och sover, me jag ska verkligen försöka hålla mig vaken, åtminstone en timme, idag...

wish me luck!

detta är ett litet sött klipp som visar hur konsiga barn är (i och för sig har just denna unge genomgått en operation och är dizzy för det.. men bortse från det så bevisar detta idiotin i barns hjärnor)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kids are stupid!! Och varsågod föresten, visst smakade godiset bra... Mer godsaker blir det imöra också! =)

2009-03-12 @ 16:26:04
URL: http://sannajoohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

stackarn.... han påminner lite om Wille efter han hade blivit kastrerad...samma ansiktsuttryck och rörelsemönster..fast Wille var en kanin.... :P

2009-03-13 @ 08:06:10
Postat av: Annica

Hahah fy vad rolig :D

2009-03-13 @ 12:47:37
URL: http://aaannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0