Jag känner mig själv ganska väl...

Som jag trodde så lyckades jag inte hålla ögonlocken öppna så mycket längre än ett House- och ett halvt That's 70's show-avsnitt... Efter min sömn lyckades mitt undermedvetna sätta på family guy så det blev en dygn timme som avsattes till det också... Jag fick också en plötslig lust att städa mitt rum och diska...

men Nu, äntligen, har jag tagit tag i mitt liv (?) och pimplat i mig en gigantisk mugg med (för)starkt kaffe och är nu inne på te istället.

Jag sitter i min numera tomma fåtölj och läser och pratar med mig själv för glatta livet!
Det uppkommer dock vissa frågetecken i mina egna anteckningar... och i sådana här lägen är det förträffligt att ha lärar-föräldrar. Vår bokhylla där nere rymmer allt man någonsin kan komma i kontakt med i studiesyfte, och just nu sitter jag med nya testamentet på min vänstra och gamla testamentet på min högra sida, och jag kan riktigt höra att de viska på mig att komma och läsa dem. Så så får det bli.



Happy lonesome evening everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0