Jag tycks höra musiken dunka

Jajamen. snart så.
Någonstans mellan Malmö och Röfors befinner sig min nya (och förhoppningsvid fungerande) bilstereo!
Det såg ut som att jag skulle få en avi i morgon, så äntligen går någonting vägen för mig! peppar peppar
Idag har varit den segaste och tråkigaste dagen på länge, och inte ett dugg skön trots mina många översovande eftermiddagstimmar...
De senaste timmarna (4 st?) har jag ägnat till plugg. Hemska tanke att jag hållit på så här länge som jag har!
Hur som helst är all Islam och Kristendom sammanafattad nu. Det blev summa sumarum 4st A4 där all text står i 2 spalter + 1 A4 till. Holy Christ, jag har ingen som helst lust att plugga in allt detta.

snälla snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0