Låt dina aggressioner gå ut över Pixmania!

Jag har precis hyst agg mot Pixmania, vilka beslagtagit min kära bilstereo under en kriminellt lång tid nu.
Det är inte längre acceptabelt, vilket jag verkligen gjorde klart för dem nyss i mitt minst sagt aggressiva mail.
Jag avslutade käckt med "MVH Lena", vilket med tanke på det jag skrivit innan endast framstod som en avslutande spark i skrevet, som en spottloska samt en applicering av frätande syra i pixmania-ledningens ögon...
Som vanligt med Pixmanias otroligt långsamma kundbetjäning skulle de svara på mitt mail inom 24 timmar. Jag ser verkligen fram emot responsen och hoppas att de skickar iväg min stereo ögona böj.

Kommentarer
Postat av: Sannapanna

Screw the pixmania-bastards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-02 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0