Mitt omedvetna jobbar emot resten av min kropp

Idag är det tisdag, vilket innebär att ett nytt one tree hill avsnitt är ute, att det är desperate housewives på tv och att det däremellan klockan 19-20:30 är Powerdance för mig i bergfästet!

Hela dagen har jag sett fram emot denna 1½ timma full med dans, svett och rumpskak.
men tror ni att jag kom iväg på denna dans? NEJ!
Och bakom detta vilar en stor förvirrning från min sida.

Jag tar det hela från början...
Jag kom hem ifrån skolan hungrig som en varg och lagade mig snabbt lite nudlar och tog ett glas mjölk.
Sprang, medan nudlarna kokade, upp och upptäckte vid glädjetjut att det nya oth-avsnittet kommit ut. Jag kollade på det på en gång och åt min mat.
Sedan plockade jag fram mina psykologiböcker och började läsa inför provet på torsdag.
-Nickade som vanligt till efter några minuter och bestämde mig emellan nickningarna att jag skulle ta en tupplur istället.
Jag stallde klockan på 19:30 (FELFELFEL! dansen börjar ju 19) och somnade tryggt om utan boken i knät.

Jag vaknade till min förvåning av mig själv innan klockan ringt (18:15 - trodde jag!)
Gick upp och värmde upp med lite musik, böt om och sprang runt i 10 min och letade efter min sporttopp.
kl 18:45 (trodde jag!) sprang jag ut i kylan till min bil och körde iväg i en väldans fart.
Jag kom inte längre än till skolan innan jag upptäckte en lustig sak....
klockan i bilen var 19:45. - "När började den gå fel" funderade jag samtidigt som jag slängde mig över min mobil för att med säkerhet se att klockan inte var så mycket.
Men visst var klockan 19:45!!! Så då var det bara att vända om och åka hem igen...

Jag blir så otroligt trött på mig själv!!! Denna dag blev ingenting som den skulle bli.
Jag har en otrolig magknip, är inte ett dugg klokare på psykologin eftersom jag inte läst något och har som grädden på moset inte skskat mitt fläsk denna tisdag heller.
Jag är sämst!

tack för mig
PISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0