Ågren

atja!

jag sitter här och funderar lite över sommaren...
killers kommer ju till hultsfred, vilket alltså betyder att jag också måste dit.
jag har ju dock inte tagit ledigt från jobbet då, så jag antar att jag jobbar för fullt just hultsfredsdagarna.
Mina kära vänner jobbar också och har förmodligen ännu svårare att ta ledig än vad jag har...
undrar hur det blir. Hur som helst så kommer jag vara där. Det finns inget annat alternativ.
Hur länge och med vem, är egentligen den enda viktiga frågan... jag återkommer angående det!

förövrigt så har jag fått se hur mycket lön jag får för de 5-6 ggr jag jobbade i april - fett med caaashh!!! GULD!! wohoo. nej men seriöst så blev jag glatt överraskad. Nu kan jag ta på mig spenderar-tubklänningen i Rom!

beställde även euro idag. bara 1500:- resten får jag ta ut där nere. hoppas det funkar bara, annars blir det absolut inget spenderande från min sida.

nu ska jag ringa milla och fråga när jag ska hämta henne. sen ikväll, obestämd tid men när milla dragit, kommer martfart hit. förvånande men ack så trevligt!
vi har haft en trevlig ledighetstid nu sedan i onsdags då jag inte kom längre än till honom efter städningen hos sofia!

Nu ska jag ta på mig trosor istället för martins supersnygga kalsonger jag fick låna, och som sagt, ringa millpopps.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

du kan åka med mig till hultsfred vet du väl!!!

2009-05-24 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0