OMRA

i natt, 02:10 lämnar becka och jag Röfors trygga mark, och beger oss till Brändåsen.
Där hämtas lite homies m.m. och sedan bär det av till Skavsta med min nybrända och högst passande "CD-ROM" på högsta volym. Bra va?
ROM! yes! jag var helnöjd när jag kom på det iallafall!

Hur som haver så landar vi i Rom om nästan precis ett dygn.
Helt underbart ska det bli, förhoppningsvis!   eller jo, det SKA det bli! ingenting ska få förstöra vår sista resa ;)
förhoppningsvis blir det inte lika många intriger som i Barcelona, men samtidigt hoppas jag att det blir minst lika många barrundor som där.

Nu har jag precis skrivit klart labbrapporten till naturkunskapen. Det blev jättedåligt, men jag skiter i det. jag lämnar skolan med flaggan i botten....
eh, men betygen är ju redan klara,så varför anstränga sig i onödan?


nu kommer martin upp från sitt spelande så nu ska jag krama honom! 


ha en bra vecka, det skall jag ha!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha det så skoj! :D

2009-05-29 @ 19:20:10
Postat av: Sanna igen

Och välkomna hem! ;)

2009-06-02 @ 17:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0