0,0 energi

Var pigg i morse faktiskt. Klockan 10:00 skuttade jag upp och fixade iordning mig. Var pigg i bilen påväg till Universitetet. Lyssnade på White Lies och Killers och gillade läget.
När jag klev ur bilen "saggade" jag ihop och blev helslö. Det höll sedan i sig hela dagen.
Gjorde några varma mackor till mamma och mig som jag blev väldigt nöjd med. Ananas, skinka och lite cheese!
Fresh!
La mig på soffan för att kolla på ett FGavsnitt. Hittade ett i säsong 2 som jag lyckats hoppa över. Det var väldigt, väldigt roligt faktiskt!
Somnade sekunden efter att avsnittet var slut. typ vid 5. Vaknade av sms från Millis kl 6. Svarade några gånger och slocknade sedan igen. Vaknade kvart i 8, fortfarande förtvivlat trött, men tvingade mig själv att vakna till liv eftersom det då strax skulle bli dags för Ullared. Kom sedan på att Simon&Tomas är mycket bättre och kollar nu på det istället, dricker te och har kramp i "håll-stället" i magen.

aujourd'hui!

10 dagar kvar till Millis!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar verkligen att du numera lyssnar på White Lies! :D

2009-11-23 @ 22:00:16
Postat av: Sanna svarar:

Ja, 199 spänn!!! Helt otroligt sjukt bra pris för en så ljuvlig parfym :)

2009-11-23 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0