Duktiga flickor!

Ohja. Beckis och jag har verkligen haft hårdkörning idag!
Jag vaknade först och främst klockan 7:00 och kände mig helt utvilad. Låg och kämpade för att försöka somna om. Kom att tänka på gamla husmorstips som berörde god sömn och mjölk. Gick därför upp och drack ett glas.
Gick tillbaka och läggde mig, somnade efter mycket om och men.
Vaknade sedan för andra gången klockan 10:00 då mitt alarm gick igång. Var trött som aldrig förr och låg och plågades i halvvaket tillstånd i 10 min. Sedan upp och åt ägg och drack 1 liter te, som farmor varit söt och kokat samt dukat upp åt mig. Grundlig NA-läsning, dusch och sedan upphämtning av Beckis på stationen.
Vi begav oss sedan till universitetet och längst in och upp i hörnet där man kan filosofera ostört. Satt där och funderade i strategiska banor i timtal.
Det gick segt och vi bestämde oss för att byta miljö.
Åkte klockan 16:00 till Kumla för att först stanna på Lidl och mötas av sjukt billiga cheeseballs. Var ju såklart tvungen att köpa. 13:90 för 250g är ju bara för billigt för att motstå!!

Hem till Bex, lagade till lite bea och pommes. Slöade alldeles för kort stund och började sedan plugga igen.
Klockan 22:30 ungefär var vi äntligen klara. Helt slut i huvudet var man då.
Gick ut och Becka sa till mig:
-Kan du bara kolla så jag låste min cykel?
Jag slängde ett öga och såg bara rullatorn stå parkerad där.
-Jag ser den inte.
Slängde det andra ögat med
-DEN ÄR INTE DÄR!!!!!!
Upptäckte då alltså till vår stora förskräckelse att någon idiot hade snott Beckas cykel.
Efter lite eftertanke kom vi även på att den varit låst. Så denne förödare har alltså under de timmar vi suttit inne och pluggat, spatserat runt utanför fönstret, sett hennes fina cykel, blivit sugen på den och kånkat iväg med den någonstans.
Imorgon ska vi gå på långpromenad och finkammar hela Kumla.
Sacramento idioto, jag skall giva dig på moppo!

FG sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0