Dying

Har gått och haft magknip i stort sett hela dagen.
Kan knappt stå upprätt!!!
Har lite småont i magen och mår illa jämt nu för tiden.
Antingen är jag gravid eller så har jag gått och blivit överkänslig mot feta grejer.
Dras ju med mig själv dagarna i ända och har nog blivit överkänslig mot mig själv. ha ha
Eller mot allt jag äter.
Cheeseballs igår - mådde illa
Kladdkaka och polkagrisgrädde idag (dock YTTERST lite eftersom jag kände att jag nog skulle må illa) - mådde illa iallafall.

Det är hemskt.
Jag är ju en sådan människa som aldrig någonsin haft problem med nånting som leder till smärtor. peppar peppar *tar mig i huvudet*
Kanske har vinden vänt.
Eller så är det bara min kropp som tröttnat på allt fett jag stoppar i mig.. kaan vara det sistnämnda!

Skall man bli fit, mån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0