Gammal bortglömd goding

Ramlade av en händelse över Family Guy S06E07, på min bästa och allra mest besökta sida: familyguylol.com
Upptäckte att jag hade sett detta avsnitt många gånger förr och sträckte mig då mot bakåtknappen för att leta reda på något annat. Precis då började reklamen för Tasty Juice. Hade helt och hållet glömt den, hur det nu kan vara möjligt!?  Det var på Elins och mina läppar i månader för ett tag sen.

Här kommer deras totalt briljanta slogan:
"Tasty Juice - drink it and convert it to pee"
var bara tvungen att dela med mig...

back to business

Kommentarer
Postat av: Elin

love it!

2009-11-19 @ 05:37:37
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0