Helig tid

20:00 och framåt på fredagar. Är lite nervig för vem som åker ut ikväll. Tror faktiskt jag hoppas på att det blir Mariette. Jag är själv lite chockad över att jag säger det, men så är det.

Becka och jag har ätit god mat (vitlöksgratäng med potatis, kyckling, vitlöksbaguette och en fräsch sallad) Nån som vill pussas ikväll? Man känner nog vitlöksstanken till Örebro, minst!

Ska hoppa på Becka i soffan nu och fråga om hon är sugen på att glögga. Jag är!!

Kul också att varken Milla eller Alex svarar i mobilerna ikväll... ;)
Snutt! Jag saknar henne. har inte pratat på flera dagar känns det som!
Men om en vecka nu så är vi i Göteborg och röjer! Underbart!


*vitlökspuss*

Kommentarer
Postat av: Bexibuws

hahaha smög du och bloggade mitt i vår myskväll!? snacka om att vara duktig manipulatör!! ;)

2009-11-28 @ 23:04:56
Postat av: lena svarar till bexibuws!

HAHAHA skoooj! jag smyger bra med mitt beroende ;)

2009-11-28 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0