Que faire?

För 1 timme sen när jag satt i bilen längtade jag hem. Tänkte: ÅH vilken skön dag detta ska bli.
Men nu är jag hemma. Har ätit i brist på annan sysselsättning och sitter nu bara uttråkad och huttrar. Det är lika kallt ute som det är inne i våran hall för tillfället. Far min håller ju på att renovera toaletten här nere och har därmed rivit upp både golv och väggar så det i stort sätt bara är små träplankor som skyddar folk från att ta sig in där. Den bitande kylan tränger igenom dörren och gör alltså att det är kallt i hallen också. och i köket och i vardagsrummet. Burrr!

Jag har redan tröttnat på att vara hemma. Kallt, segt och ensamt. Sjukt trist!¨
Jag har lust att kolla på film och mysa ikväll.
Så kommer det förmodligen inte bli, men så trevligt det vore!

Family Guy på det här kanske? mmmmmh!


Kommentarer
Postat av: Bex

Naw stackars! Gör som jag och sov istället mellan 13.00-18.30 (A)

2009-11-04 @ 19:53:17
Postat av: Elin

ååhh jag önskar att jag var hemma med dig nu! då kunde vi hänga i soffan och slökolla på nåt och prata och bara umgås!! saknar dig!

2009-11-05 @ 07:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0