Spanskare än såhär blir det inte!

Är skyldig Tyson pengar och var tvungen att reseacha lite hur mycket det var.
Hamnade då av en slump på denna sida.
En väldigt onödigt avancerad sida för ett vin som inte ens är direkt gott.
En livs levande man pratar berättar historier om någon brunn och så vidare...
Man måste också ange när man är född. Jag var ärlig och fick då meddelandet att jag var för ung för att få uppleva denna sida. Jag ljög då istället och blev 87a. Då blev jag insläppt!

Spana in och upplev själv!
Castillo de gredos





Förövrigt så har jag idag varit väldigt drumlig.
I morse skrattade jag åt mig själv i bilen när jag var påväg till universitetet.
Vid ett rödljus som slog om till grönt lyckades jag trycka till lite för mycket på gasen så mitt CD-fodral som tidigare så snällt legat bredvid mig ramlade ner på golvet. Mina nycklar som jag lagt i "solglasögonfacket" bokstavligt talat flög ut sitt fack och ner mellan sätena. Jag plockade upp dessa båda saker och la tillbaka dem på sina platser. I nästa rödljus blev det en favorit i repris. Nycklarna och CD-fodralet flög exakt i samma bana ner på golvet och mellan sätena igen. Jag tog upp dem igen och började köra lite försiktigare.


På vägen hem, i rödljusen denna gång med, fast i Laxåkorsningen, slog jag i all hast av min nagel. Hade tidigare på resan chockerats över mina fula naglar och planerat in en manikyreftermiddag. Men så blev icke fallet eftersom jag nu slog av den längsta.


Nu ska jag och Annica fara ner till Laxå för att köpa snacks för kvällen samt lämna 750 babyservetter till Emelie och Robban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0