Svanarna del 3

Har precis lagt på luren. Pratade med Milla från 12:37 till nu 13:56 med tre minutkorta avbrott när hon skulle åka hiss upp, när hon skulle åka tillbaka ner igen och när jag skulle ta kort på svanarna som låg på sin vanliga plats vid Vretstorp.
Underbara kvinna! Jag saknar dig! men om 13 dagar ses vi!

Detta blir nog den sista skymten ni får se av mina älskade svanar. Jag känenr att det blivit lite väl uppmärksammat från min sida och jag har inte fått nån respons alls på mina ornitologiska intressen.
Det är förövrigt över lag väldigt dåligt med respons på mina inlägg. dååligt dåligt!

Så här gick det till i detalj sekunderna innan och efter jag tog kort på svanarna:

Jag pratade med Milla för fullt. Var mitt uppe i en mening då jag utbrast:

(ursäkta mamma) - JÄVLAR! jag måste lägga på. hejdå!
Jag såg alltså svanarna ligga precis bredvid vägen. (Idag ännu färre än förra gången)
Skyndade mig att sätta på mobilkameran, bromsade till och knäppte ett kort.
Det blev en sådan panikartad situation så det blev väldigt suddigt, men det får duga känner jag.
Ringde sen upp Milla igen, skrattandes och berättade vad som just skedde.  Hon trodde det hade kommit poliser.



Ikväll blir det riktigt fredagsmys med mina kära föräldrar! Äta god mat, diskutera livsfrågor och mindre viktiga saker samt kolla på Idol. Är ganska sugen på att gå ut, men känner att det får vänta...


Isabella Swan (förresten heeelt sanslöst att jag inte ser New Moon ikväll.
Jag skäms så mycket att mitt hjärta skrumpnar)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej ornitologen, har du gått över till fjällrävenjacka och ryggsäck??

Du får skicka in bilderna till Mitt i naturen.

2009-11-20 @ 15:15:08
Postat av: Lena svarar farmor!

haha ja jag får fundera på att införskaffa mig det!

Kan ju kolla på Myrorna. Där brukar jag ju hitta riktiga fynd! Sen får du och farfar ta kort på mig i min nya outfit!

2009-11-20 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0