Tacka vet jag Absolute music 16!

Intet ont om mina älskade Killers, Coldplay, Hassle och White lies, men jag kände att jag behövde lite variation i bilen. Därför ställde jag mig en lång stund framför min ca 15 år gamla skivsamling och letade efter något matnyttigt.
Fann då några blandskivor med slarvig skrift : "massa olika låtar -06" och "lenas blandade".
Sure, tänkte jag som är öppen för det allra mesta och fortsatte sedan leta.
Skuttade av glädje när jag hittade Absolute Music 16 och 17 från 1994.
Vem vill inte cruisa till klassiker som Go west - Pet shop boys, Can't help falling in love - UB40, Look who's talking - Dr Alban eller I'd do anything for love med vår älskade köttfärslimpa?
Jag vill!!
Bilåkande är numera heligt!


Dessa gamla godingar är så mycket bättre än dagens Absolute Music 61 eller vad de nu är uppe i. Helt sjukt att de fortfarande håller på det dessa egentligen?! Designen var även snyggare förr!


Idag när jag åkte hem från Bex sjöng jag duett med Meat loaf. Kom på mig själv med att sjunga "...Sex, gums and rock n' roll". Fnissade då lite åt min naivitet då det skulle varit gulligt om han sjöng 'tuggummin' istället för 'drums'.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0