Tandborstning, svidande ögon och goa gubbar

Jag skall börja med att varna känsliga läsare. För det som nu kommer är sådant ofräsch snack som min mamma tycker att jag ska behålla för mig själv.

Sluta läs nu, om du vill slippa uppkastningar!

Jag gick för en liten stund sen upp för att borsta tänderna för att jag inte skulle gå runt och småäta. Mitt bästa knep all time!
Hur som... Tandborstning, som annars är så underbart har för mig den senaste tiden varit en ren plåga.
Trots att jag borstar lugnt och försiktigt så kan jag inte undvika hulkningar.
Idag gick det så långt att jag spydde (campino med blandad sås!)
hahah gross I know. var bara tvungen att dela med mig av detta till någon!
När jag skulle "bre" på tandkräm flög det även upp en tandkrämsdroppe i mitt öga så jag blev enögd för några sekunder!
Slutsats: Tandborsning är inte bra för hälsan.

Idag är det 13 fjuttiga dagar kvar tills jag och Beckis packar våra väskor fulla med Tuc: salt and peppar, vindruvor och beckis dator så vi kan kolla på family guy och sätter oss på tåget mot goa och glada Göteborg, och förhoppningsvis ännu goare och gladare Milla!  Vi ska spela biljard på torsdagkvällen. Piska Beckis, big time!
Ska gå på stan på fredagen + Lisebergs julmarknad på eftermiddagen - så himla mysigt!!  och sen har vi fritt schema på lördagen då vi också återvänder hem igen.   Men sen kommer Milla hem till oss redan den 10de igen och då är hon kvar läänge!  Wonderful!



OTH NU - ett av de allra sorgligaste avsnitten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0