The Grinch!

Becka och jag har haft den ultimata kvällen!
Bakat världens godaste pizza, ätit cheeseballs och druckit pepsi och kaffe i stora mängder. Till detta var det ju såklart Idol.
När Eddie sen äntligen åkt ut fick Becka en väldig lust att kolla på Grinchen. Åhja, why not, tänkte jag.
Upptäckte snabbt att jag inte ens sett hela den nån gång förut.
Fällde flera tårar i början, när man fick se stackars lilla Grinchens svåra upptäxt och bakgrunden till att han hatade julen.
Det slog mig för en halv sekund att jag hade samma åsikter som honom, men lika fort slog det mig sen att det inte alls stämde. Jag hyser ju en såndär toknaiv kärlek till julen!


natti
och grattis gamle far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0