Toksläpp!!!

Ligger på soffan. Vaknade för några minuter sen upp ur min otroligt sköna nap,
AV ATT MAMMA AVRÄTTAR INREDNINGEN I KÖKET!
Jag förstår inte varför hon och pappa alltid måste slå extra hårt i skafferidörren, dra ut skärbrädan med ett hårt ryck, riva runt i beskicklådorna och trumma med skedar på kastrullbottnarna, såfort jag lagt mig för att napa på soffan!?!
Jag låg här och andades högt genom näsan i några minuter, tills mamma kom skridande in i vardagsrummet med sina tillredda mackor och sitt te. Jag öppnade ögonen sakta. Stirrade på henne i några sekunder och blundade sedan igen. Andades några tunga, demonstrativa andetag, svalde en gång och öppnade sedan ögonen och kände att den otroliga frustrationen lämnat min kropp.


Nu ska jag åka till Beckis.
I'm looking forward to it (love acutually-quote)
fick nämligen ett sms nyss: "Se till att vara fikasugen när du kommer! :)"
NAAHAAJS!


Kommentarer
Postat av: alma

Ska vara "parkeringsmusik" och sjunga jullåtar :)

2009-11-17 @ 22:36:53
URL: http://sweetalk.blogg.se/
Postat av: mamma

märkte jag inget av...överdriver du en aning kanske? kram påre! A

2009-11-18 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0