Viva la Vida

Ursäkta mitt frekventa uppdaterande.
Men jag måste bara få dela med mig av detta.
Var precis uppe och sminkade och snyggade till mig för min tandläkares skull.
Lyssnade som vanligt på radio under tiden och gapade stort när jag hörde Viva la Vida med Pet Shop Boys!!
Jag har svårt att bedöma om det var bra eller inte. I vanliga fall gillar jag Pet shop, men nu när de ställdes i jämförelse med Coldplay var det lamt och ganska trist...

Que'est-ce que vous pensez?
Lägger upp youtube-klipp efter tandis

Hittade tyvärr bara live-versioner. Så det här låter det sämre än det gjorde på radion måste jag medge:


Uppdaterat:
Är redan tillbaka från tandläkaren, vilket var det mest ovärda besök jag gjort i hela mitt liv.
Kom dit exakt 12:30. Fick sitta och vänta några minuter i väntrummet. Blev uppropad och satte mig i stolen.
Två tanter stod och kollade på mig. Tog fram nån liten blås- och slipgrej. Slipade i 2 sekunder på min plastframtand. Sen var det slut. Klockan 12:37 satt jag i bilen igen och var påväg hem. De kunde inte ens kosta på sig att göra en vanlig snabbkontroll eller? Nej, jag lovar att de väntar i 5 veckor och kallar dit mig då, typ 2 januari eller nåt. Först då tjänar de ju pengar på mig. Laxå vårdcentral och folktandvård är inte mycket att hänga i julgranen, Oh nej! Totalt värdelöst!

Kommentarer
Postat av: Elin

oj svårt...jag vet inte heller vad jag tycker...

liten fråga, varför skulle du behöva betala för tandläkarbesöket om du blir kallad i januari?? har du flyttat din födelsedag utan min vetskap? :P

2009-11-19 @ 15:43:09
URL: http://elinhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0