ÅRETS FYND ELLER?!

Var inne en snabbis på Myrorna idag för att hitta en lampskärm till Beckis (maskerad på lördag ju!)
Hittade en perfekt för ynka 20 kr!
Jag var bara med som stöd och smakråd, men ramlade även jag över en trevlig sak.
Nämligen en kavaj som såg helt okej ut för att hänga på Myrorna!
Den kallade på mig och jag provade den. Satt som en smäck!
Jag gick till kassan, nöjd och betalade 85:- minus 10% rabatt för den. och 65:- minus 10% på en svart kofta. Summa summarum: 136 svenska kronor.

Jag kom hem, mannekängade för min moder och satte mig vid min kära dator för att försöka googla fram ursprunget till min kavaj - då jag hittat en lapp där det stod 'Marilyn Anselm design for Hobbs' på.
Hittade en Hobb's-nätshop, klickade mig in på kavajer och fann till min stora förvåning att priset på en vanlig kavaj, mycket lik min nyinshoppade, kostade 179 pund - dvs drygt 2000 svenska kronor.

Då känns det helt okej att ha ramlat över en på Myrorna för 76.40:-

möhöööö sjukt nöjd!

Nu blir det myskväll i Kumla med mina favoritflickor


de kallar mig skev!

Kommentarer
Postat av: Elin

vem kallar dig skev? haha

snygg kavaj anyhow..

ni kan väl bara skicka den där parfymen som jag vet att ni redan har köpt?! :P

2009-10-27 @ 21:00:13
Postat av: Elin

saaaaaaaaknar dig jättemycket just nu korv!!

om fem timmar åker jag till NY, då ska jag handla och göra dig avundsjuk, så de så! :P haha.

puss

ps. du vet visst vilken parfym jag pratar om! :P men ni behöver inte skicka om ni inte vill.. är ju bara typ tre veckor innan jag kommer hem...

2009-10-29 @ 05:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0