Blödig?

Eftersom mor och far varit borta nu när hela idolsäsongen har dragit igång var jag tvungen att hjälpa dem komma ikapp. Jag visade dem självklart Camilla när hon gjorde bort sig, och även när hon totalförstör Hallelujah. Senare övergick det i att visa de som verkligen var värda att titta på.
Plötsligt kom vi in på Rabih när han sjöng With you. Normalt har jag inga alls speciella känslor för honom, men på just denna låt vid 1:43 är det helt magiskt! Hans innerlighet gör att man blir berörd ända in i ryggmärgen!
Trots den 5 sekunder korta sekvensen blev mina ögon helt överfyllda av tårar!
Lite väl blödigt kanske? Men det är väldigt, väldigt fint!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lyssnar du fortfarande på den där :D

2009-10-08 @ 16:20:56
Postat av: Annica

Usch, ogilla. :D

2009-10-08 @ 17:05:39
Postat av: alma

han är ju sjukt underbar alltså! Han och Erik är nog nya favoriterna ;)

2009-10-08 @ 19:20:17
URL: http://sweetalk.blogg.se/
Postat av: Bex

haha, men vadfan lena.. du påstår att du upptäckte det NU? var det inte den sekvensen som du satt och repeatade om och om igen på vår lilla damkväll? ;)

2009-10-08 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0