HAHHA en sjukt bortgjord telefonförsäljare!!

HAHAHHA en sån sjukt rolig grej hände nyss.
Pappa är ju en sån som tackar ja till varenda liten gratisgrej som försäljare prackar på honom, så länge som det inte är något köptvång!
Hur som helst.

Nu ringde en tjej och frågade efter Stefan (redan där var hon ute och cyklade eftersom min fader heter Staffan)
jaja. Jag sa iallafall att han inte var hemma och hon sa då:
-Jaha! men det kanske ändå är dig jag ska prata med, för han har tydligen beställt ett paket med trosor ifrån divine. och då är det väl du som har provat dem? (hon antog alltså att jag var "Stefans" fru/sambo/bihang)
Jag svarade (förvirrat): öööh nej!?
Hon sa (lika snabbt som hon i tele2mobiltbredbandreklamen): oj jaha. men då får jag be om ursäkt!
Och slängde därefter på luren.

Nu sitter hon säkert och tänker att den där Stefan allt är en dum man som är otrogen och beställer trosor till sin älskarinna... Kom även på en annan teori! Hon kanske tror att pappa är en transvestit!!

Sjukt skoj i vilket fall som helst!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahhahahahahhahhahahahahahahhahaha jag doooor! vill se hennes face efter att hon hade slangt pa luren!!!! :P

2009-10-13 @ 19:02:18
Postat av: alma

hahah, den var ju bra (yy' :D

2009-10-13 @ 19:03:16
URL: http://sweetalk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha JÄVLAR sicken skoj grej! :D Nu fick jag mig ett gott skratt såhär på tisdagskvällen!! :D

2009-10-13 @ 23:21:28
Postat av: Sanna

Ja gud ja vilken tur att vi kan hjälpa varandra att liva upp stämningen såhär mitt i veckan! :D

2009-10-14 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0