Home sweeet home

Örebro i all ära, men ingenting slår Röfors. Det är faktiskt jättemysigt att vara hemma igen. Synd bara att ingen av mina kära familjemedlemmar också är det, men i morgon dyker mor och far upp! Jag längtar som ett barn längtar efter leksaker.

Igår var det en traditionell tjejkväll som stod på schemat. Väldigt roligt och välbehövligt!
Ni är bäst, Milla, Becka och Sanna! <3

Men vilken tragik sen när klockan blev 22:25 och Idol-resultaten skulle ropas ut.
Äckel-Camilla blev den första att gå vidare - KATASTROF! Hon är ju vedervärdig. Ursäkta att jag klankar ner på en person jag ej känner, men jag gillar verkligen inte hennes slakt av alla låtar!
och vad hände? Varför åkte Jon ut? Vi skrek rakt ut i flera minuter! Beckastackarn blev förkrossad...
Vi konstaterade att Camilla kommer bli vår nya Jens. Honom klarade vi inte av att se utan att utstöta fula ord!

Letade i arkivet (mina älskade gamla mottagna filer) och fann denna
Gjord av Sanna 2005-11-04


Nu måste jag verkligen sätta igång med städningen!!!
det var vöer 2 timmar sen jag tänkte börja.
Jag har noll disciplin idag, och många andra dagar också.

Ikväll blir det ännu en myskväll, men denna gång i Kumla.
Vi ska fira allas vår favorit Isac till Vem vill bli miljonär-vinsten!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahaha, fan va sköj! jäklar vad vi tracka Jens :D

2009-10-03 @ 14:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0