Konstiga människa

Jag känner mig helt konstig denna eftermiddag.
Sitter och nynnar och gör läten för mig själv. Fnissar lite då och då och är allmänt skum
Mycket skön känsla iallafall.
Schulman var grrreat!  Jätteroligt och intressant - precis vad jag hade väntat mig.
Mamma undrade precis vad jag fnissade åt och jag sa att jag kände mig konstig.
- Du beter dig ju precis som du alltid gör, svarade hon då kyligt.
omggggg.

Nu blir det soppa, och sen någon liten pannkaka. Spartansk för att citera min moder.
Plugg sen - ska bli guld! :)

Adjö

Kommentarer
Postat av: Elin

ååååhhh nu längtar jag hem!! det lät som en alldeles förträfflig eftermiddag i det Henningsonska köket.... avis :(

2009-10-27 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0