Blooddrops keep falling from my nose

Iförrgår och igår har mycket konstiga saker hänt mig och min kropp.
Jag fick akut-super-illamående i torsdagskväll.
Men det allra konstigaste var igår.
Jag sprang iväg i regnet och skulle köpa puder. Jag kom in på colorama och snorade och undrade varför jag snorade. Jag är ju knappt förkyld, för guds skull!?
Kilade snabbt hem till Milla igen för att påbörja snickerskakbaket. Då kände jag en underlig känsla i näsan och började plötsligt bloda näsblod!  Detta är ett fritt främmande fenomen för mig, då jag aldrig någonsin blödit näsblod förr i mitt liv. Jag blev mycket rädd och frågade Milla vad jag skulle göra. Hon tyckte jag var larvig och trodde att jag blödde för jag petat för mycket i näsan... Nej, sa jag! och körde in en pappersbit i näsan.
Efter en stund slutade det och vi fortsatte med våra sysslor.
Åkte sen till Beckis med denna överraskning (alltså snickerskakorna) och hon välkomnade oss med öppna armar.
Sedan korkade vi upp ett gott vitt vin och började laga fajitakyckling-tacos. Det visade sig vara underbart gott och spicy! En mycket delikat grej som Becka tipsade mig om var att ta lite hot chili sause i tacosen. Det blev helt sjukt gott!! Hur som helst. Tyson om förbi precis lagom till Idol och vi satt där nedkrupna i soffan alla fyra och skrek och gapade om huruvida vi tyckte om idolernas framträdanden eller inte. Jag är förövrigt helt salig över att Camilla äntligen är ute!!! in your faaaaaaace crying pussii!

Hur som helst igen. Mitt under Idol, då jag inte ens varit i närheten av att peta mig i näsan, började jag plötsligt blöda näsblod igen och fick springa ifrån självaste Idol!! 
Mycket märkligt. Jag undrar vad min kropp vill säga till mig genom dessa reaktioner!?

Nu ska jag ta det väldigt lugnt ett tag och bara njuta av Röfors stillhet.
Senare blir det förmodligen bio. Jag blev plötsligt återigen sugen på utgång, men får se hur det blir med den saken.
Puss!

Ett axplock av bilder från gårdagen:
 

  

Kommentarer
Postat av: lisa

2009-10-17 @ 17:11:55
URL: http://miinlisa.blogg.se/
Postat av: lisa

ja närsblod är skit läskigt, jag gjorde det ju cokså helt plötsligt utan anledning häromdagen jag med, och jag har ju aldrig heller gjort det. urk för blooooood! Men elna, klart vi ska gå ut! du kom ju inte till mig förra helgen heller!!

2009-10-17 @ 17:14:08
URL: http://miinlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0