Moment 22

Idag har jag känt en otrolig lust att gå ut och gå, eller till och med springa!
Detta är ingen lust jag ofta känner vill jag lova, men just idag när jag gör det så kan jag inte ge vika för mina lustar. Hur frustrerande är inte det?!
Det är nämligen såhär, att jag under mina två föregående dagars promenader lyckats skaffa mig 2 enorma skavsår på vardera häl.
Detta gör det helt omöjligt att gå ut utan att komma tillbaka, helt utmärglad pga blodförlust! (fresh)

Lyssnar på the Resistance - nya albumet med Muse. Oerhört bra, vilket jag tidigare nämnt här i bloggen.
Hur som helst så påminner både United States of Eurasia och Guiding Light väldigt mycket om Queen.
Det vill säga - det är skitbra! En mix av Muse och Queen bör ju vara svårt att toppa med någonting annat kan jag tänka mig...


Jag saknar kontakt med mänskligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0