Organic cotton!

Jag införskaffade mig i fredags en underbart mjuk och behaglig tröja gjord av organisk bomull.
Jag känner mig stolt över att slå ett slag för naturen.
Det värsta är att jag köpte denna tröja på rea, 45:-. Så jag är osäker på om min goda gärning var god över huvud taget. Inte lär de väl skänka 10% av intäkterna på reavaror till välgörande ändamål?
Dumt. Men jag kan ju iallafall glädja mig åt att jag fick en skön tröja och ett stort plus är ju att den är etiskt riktigt tillverkad! woho!

Nu är det plugg som gäller. Kl 18:05 är det dock stopp. Då beger jag mig till Millis igen för att avnjuta s07e02 av One tree hill!!!! Den mest oväntade avslutningen i förra programmet också ju! Så det blir nagelbitande spännande i afton, vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: mamma

Organic cotton är skönt! Det kan man gott betala lite extra för - alltså handla även om det inte är på rea, för den goda sakens skull. Bra val, min dotter! Lycka till men studierna och one tree hill. Kram mamma P.S. Hälsa Milla och ge henne en kram från mig, säg att vi tänker på henne...

2009-10-25 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0