Skummigt!

Tryckte för några minuter mig in på Dajjas länk på facebook och började höra Low.
Jag såg dock ingen video utan hörde bara ljudet. Jag förstod inte dess ursprung och gick därför ifrån startsidan till min profil för att det skulle avbrytas, men musiken följde med mig dit!
Jag tryckte på länken igen och kom då till youtube och såg där videon. Men det lät lite skumt och dubbelt. Då var det det mystiska ljudet utan ursprung som spelade i bakgrunden.  Jag stängde youtube och det blev monotont igen. Efter någon minut hade låten sjungits klart och flo-rida blev tyst.
Min dator spökar!

Nu blir det family guy-tittande och en liten nap så jag orkar att hålla igång heela natten!
För ikväll är det strömpis som gäller! Första utgången sen gasquen - det är alltså verkligen på tiden!

Kommentarer
Postat av: dajja

Ogillar detta. Skumheten alltså! Länken är ju hysteriskt rolig.

2009-10-14 @ 16:27:52
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0