Världens mest ovärda tidsfördriv

Eh. varför plugga när man kan konvertera låtar till mp3?
Har fixat hela Erik Hassles skiva! Nu har jag ny bilmusik!
+ att jag kom på att det var några andra små godingar jag ville ha.
exempelvis The sound of arrow - Into to clouds. Denna fanns dock inte på Spotify så jag fick använda hederliga Youtube. Självklart hackade låten lite när jag spelade in. Så nu har jag i en dryg halvtimme suttit och raderat dessa 1/10000-sekunder av tystnad på x5000 zoom. Ett sjukt ovärt tidsfördriv.
Nu ska jag fixa [Ingenting] - Hallelujah!
Snälla Gud, gör så den ej hackar!

Ost&skinkpajen börjar ta sig där nere känner jag på lukten.
Jobba på, mor och far! Jag är hungrig ;)



En The Killers hidden tracks-skiva börjar även ta form - mums!

Kommentarer
Postat av: alma

Åh! Du skulle inte bara kunna skicka över hela skivan till mig? (A)

2009-10-22 @ 18:45:45
URL: http://sweetalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0